ClaimAir – Tavi lidojumu eņģeļi

Ikvienam lidojumam būtu jābūt pozitīvam piedzīvojumam, taču reizēm piedzīvojums iekrāsojas skumjākās nokrāsās. Ko darīt, ja Tavs reiss ir aizkavēts vai pat atcelts, vai Tev ir atteikta iekāpšana? Palīdzēt var uzņēmumi, kas strādā aviopasažieru tiesību aizsardzības nozarē, piemēram, ClaimAir. Tas Tavā vietā sazināsies ar aviokompāniju un pieprasīs izmaksāt likumā noteikto kompensāciju.

 Apskatīties piedāvājumu

Kādus pakalpojumus piedāvā ClaimAir?

ClaimAir piedāvā juridisko palīdzību aviopasažieriem, kuriem ir nācies saskarties ar:

  • bagāžas nozaudēšanu, bojājumu vai kavējumu;
  • lidojuma atcelšanu vai kavējumu;
  • iekāpšanas atteikumu pārāk liela pārdoto biļešu skaita dēļ.

ClaimAir ekspertu komanda ir gatava paredzēt arī nestandarta situācijās. Ja Tavs gadījums neiederas izplatītāko lidojumu ķibeļu kategorijās, izmanto iespēju sazināties ar ClaimAir, lai noskaidrotu, ko var izdarīt lietas labā.

Kāpēc izmantot ClaimAir?

ClaimAir platforma ir noderīga ikvienam aviopasažierim, kurš nevēlas patstāvīgi risināt izveidojušos situāciju, tērējot tam savu laiku un nervus. ClaimAir izmantošana ir droša, viegla un ekonomiski izdevīga – Tev būs jāmaksā komisija tikai lietas pozitīva iznākuma gadījumā. Salīdzinājumā ar citām kompensācijas piedziņas iespējām, piemēram, ar privātā jurista palīdzību, tas ir lētākais variants.

ClaimAir īsteno end-to-end pieeju – tas uzņemas paveikt visas ar kompensācijas pieprasīšanu saistītās darbības, sazinās ar aviolīniju un informē klientu par lietas izskatīšanas procesu. Tev kā ClaimAir klientam, pēc pieteikuma nosūtīšanas nav jādara nekas. ClaimAir neiekasē komisijas par pieteikuma apstrādi un savu darbu, ja nav panākts lietas pozitīvs iznākums. 95% gadījumu jautājums par kompensāciju tiek atrisināts par labu ClaimAir klientiem.

Kā izmantot ClaimAir?

ClaimAir strādā elektroniski, tāpēc platformas izmantošana ir maksimāla ērta ikvienam apmeklētājam. Lai saņemtu lidojuma kompensāciju ar ClaimAir palīdzību, rīkojies šādi:

  • ienāc uzņēmuma mājaslapā Claimair.com;
  • norādi lidojuma izlidošanas vietu un galamērķi;
  • aizpildi pieteikuma anketu;
  • sagaidi ziņu no ClaimAir par pieteikuma apstiprināšanu.

Ja kompensācija tiek izmaksāta, ClaimAir ietur no tās summas savu komisiju un pārskaita uz Tavu bankas kontu atlikušo summu.

Apskatīties piedāvājumu

ClaimAir – Tavi lidojumu eņģeļi

Ikvienam lidojumam būtu jābūt pozitīvam piedzīvojumam, taču reizēm piedzīvojums iekrāsojas skumjākās nokrāsās. Ko darīt, ja Tavs reiss ir aizkavēts vai pat atcelts, vai Tev ir atteikta iekāpšana? Palīdzēt var uzņēmumi, kas strādā aviopasažieru tiesību aizsardzības nozarē, piemēram, ClaimAir. Tas Tavā vietā sazināsies ar aviokompāniju un pieprasīs izmaksāt likumā noteikto kompensāciju.

 Apskatīties piedāvājumu

Kādus pakalpojumus piedāvā ClaimAir?

ClaimAir piedāvā juridisko palīdzību aviopasažieriem, kuriem ir nācies saskarties ar:

  • bagāžas nozaudēšanu, bojājumu vai kavējumu;
  • lidojuma atcelšanu vai kavējumu;
  • iekāpšanas atteikumu pārāk liela pārdoto biļešu skaita dēļ.

ClaimAir ekspertu komanda ir gatava paredzēt arī nestandarta situācijās. Ja Tavs gadījums neiederas izplatītāko lidojumu ķibeļu kategorijās, izmanto iespēju sazināties ar ClaimAir, lai noskaidrotu, ko var izdarīt lietas labā.

Kāpēc izmantot ClaimAir?

ClaimAir platforma ir noderīga ikvienam aviopasažierim, kurš nevēlas patstāvīgi risināt izveidojušos situāciju, tērējot tam savu laiku un nervus. ClaimAir izmantošana ir droša, viegla un ekonomiski izdevīga – Tev būs jāmaksā komisija tikai lietas pozitīva iznākuma gadījumā. Salīdzinājumā ar citām kompensācijas piedziņas iespējām, piemēram, ar privātā jurista palīdzību, tas ir lētākais variants.

ClaimAir īsteno end-to-end pieeju – tas uzņemas paveikt visas ar kompensācijas pieprasīšanu saistītās darbības, sazinās ar aviolīniju un informē klientu par lietas izskatīšanas procesu. Tev kā ClaimAir klientam, pēc pieteikuma nosūtīšanas nav jādara nekas. ClaimAir neiekasē komisijas par pieteikuma apstrādi un savu darbu, ja nav panākts lietas pozitīvs iznākums. 95% gadījumu jautājums par kompensāciju tiek atrisināts par labu ClaimAir klientiem.

Kā izmantot ClaimAir?

ClaimAir strādā elektroniski, tāpēc platformas izmantošana ir maksimāla ērta ikvienam apmeklētājam. Lai saņemtu lidojuma kompensāciju ar ClaimAir palīdzību, rīkojies šādi:

  • ienāc uzņēmuma mājaslapā Claimair.com;
  • norādi lidojuma izlidošanas vietu un galamērķi;
  • aizpildi pieteikuma anketu;
  • sagaidi ziņu no ClaimAir par pieteikuma apstiprināšanu.

Ja kompensācija tiek izmaksāta, ClaimAir ietur no tās summas savu komisiju un pārskaita uz Tavu bankas kontu atlikušo summu.

Apskatīties piedāvājumu

Biežāk uzdotie jautājumi

Visi aviopasažieri, kuri saskaras ar lidojuma atcelšanu vai kavējumu, un kuru gadījums atbilst kompensācijas izmaksas noteikumiem.ClaimAir var palīdzēt aviopasažieriem izmantot savas tiesības un pareizi aizpildīt sūdzību par bagāžas nozaudēšanu, kavējumu vai bojājumu.Jā, ClaimAir pakalpojumus var izmantot dažādu valstu iedzīvotāji.Parasti kompensācijas pieprasījuma izskatīšana un komunikācija ar aviokompāniju notiek 13 nedēļu laikā. Šajā laika posmā vai nu tiek izmaksāta kompensācija, vai nu tiek pieņemts lēmums par aviokompānijas iesūdzēšanu tiesā.ClaimAir iekasē standarta 25% komisijas maksu par saviem pakalpojumiem, ja kompensācija tiek izmaksāta. Ja klients izvēlas iesūdzēt aviokompāniju tiesā, komisijas apjoms palielinās vēl par 25%. Eiropas Savienības iedzīvotājiem jārēķinās arī ar PVN nomaksu.

Atsauksmes (0)

Lidojuma kompensācija

Kompensācijas līdz: 600€
Pakalpojuma valodas: Angļu
Komisija tikai, tad ja izmaksā kompensāciju: check
Apstrādes laiks: 3 mēneši
Komisijas apmērs: 25%
Kompensācijas līdz: 600€
Pakalpojuma valodas: Angļu
Komisija tikai, tad ja izmaksā kompensāciju: check
Apstrādes laiks: 3 mēneši
Komisijas apmērs: 25%

Klientu novērtējums

    4.0 / 5 (1 vērtējumi)

    Tavs vērtējums:

ClaimAir s.r.o.

Līdzīgi uzņēmumi




Scroll Up